I'm Taken!

Daisypath Anniversary tickers

We are Husband n Wife

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 5, 2012

Alhamdulillah ! Part 2

Salam sume...
hi uols..cehh prasan le ade orang bace belog nih..hahaa :)
sebenarnye ak  xkesempatan nak menulis di alam maya nihh..hihi
sebabnya aku n encik suami diserang penyakit batuk. Almost 1 week dah we olls batuk2..n badanku panas je..but today alhamdulillah, aku dah beransur sembuh..walaupun suara dah tukar, macam terlebih akil baligh je suaraku nihhh..ahaha, ok..stop melalut..nak diciternye tentang majlis perkahwinan kami..hihi..ape nak dikabokan pom aku tatau dah..idea sume dah larii berterbangan bersame2 batuk2 ku..ahaaa..

sambung..time akad.. 
Aku sampai Masjid Kg Kubu, mmg dah suntuk2 sgt..memang btol2 after Asar, orang pihak lelaki dah tunggu da..ye la, dah diciterkan ape yg berlaku seblom tuh..ahaahaa pakai inai dalam keta kat simpang nak masuk ke kampungku..btw, sumenye selesai dan bejalan dgn lancar, walopom time masuk Masjid tuh aku dah tercungap2..sib baek tok kadi xtanye pape kat pengantin pempuan..if x, memey xley cakap r..sbb mmg nafas trun naik dgn laju nye.hee

tapi tok kadi tuh mmg sangat klakor, sbb dia siap berpantun2 agi pasal hal rumah tangga n nikah nih..bagus tok kadinye..mau ilangkan rase nerbes encik suami barangkali!! (time dan waktu nih: encik tunang lgi la..hihi), tp aku dah lupe pantun2nye..but mmg menggamit suasana time tuh..hihi.. akirnye, aku selamat bergelar seorang isteri kepada encik suami terchenta..Encik Abdul Hafiz Ngah. Luv u soo muchh dear ! Thanks coz sanggup mengharungi susah senang berdua, hinggalah ke saat ini, waahh..sume gambar dengan OP, lom dapat agi..nanti di uploadkan ye kawan2 sume..time lepas akad tuh, kjap sgt..cam xcaye, yang status aku telah berubah dri bujang ke isteri encik hafiz hihi..

Resepsi umah aku - 2 Jun 2012: bejalan cam bese, tapi yang beshh nye..lain yng diplanning, lain jadiknye..haa, tuh la owg suh amek emcee/dj, aku xmo..sbb nak wat bese je..jawabnye..tade le orang nak suh wat itu ke, ini ke, nak tepung tawar ke ape ke..hihi..tp sib baek le ade kawn ku si yazmeen (bakal ibu ye u olls), die la yg sibuk2 suh itu ini..(btw mmg keje die dr U lgik sibuk2)..tengs dear.. yang menepung tawar aku pom bebape org je. dri famili encik suami n ibuku.sbb msing2 sibuk n malu barangkali..hahaa..(abahku mmg kat luar je..sibuk duk layan kawan2 die) tengs abah n my mom..mesti my parents pom xtaw jgk mcm mne nak bhgikn mase..ye la, menantu sulong kn..ahaha:) btw sangat bersyukur kat sume especially keluargaku, sedare-mare n kawan2 ku yang same2 menjayekan majlis yang sangat bermakne buatku pd ari tersebut. hihi

Resepsi umah encik suami - 3 Jun 2012: hahaa..esoknye, trus respsi umah encik suami. Nape kitorg trus wat keesokan arinye..bukan sebab nak g honeymoon (bak kate encik suami, kalo nak honeymoon, mlm tuh trus pom bolehh..ouupsst !!) ke hape, tp sebb msing2 di trgganu, n encik suami pom dapat cuti skejap je..makanye..dibuatnye la cpat2..hihi..korang yang perempuan, ahaa..stu penyesalan okeiy...but, i xkesah pom ekceli..ahaa, tudung aku pakai adlah tudung bawl, which aku xletak spray ke hape pom utk bentukkan tdung tuh..(mode:pagi tuh..xready pape pom..sbb sibuk tlong my mum basuh periuk belange..encik suami pom same, hehh, tibe2, dah dekat nak kul 10, my mum kate..g la siap2..haaa, time tuh le baru nak cri try tudung, ekceli aku bli 2 dah tudung, satu tdung instant tuh cam Ariani tuh..n tudung bawal..ok, kesahnye..tudung Ariani yg dibeli tuh..ketat sket, tp boleh je dipakai, but i refuse n trus plih bawal..ahaa, ko taw nyahh..bawal kann bile dah berangin2 sket mule le ia condong ke kiri jap, kanan jap..soo..korang redy le tgok gambarku nnti..arghhhhhh..frustt sgt2..tenga duk atas pelamin nih, sik sibuk tanye eih dah btul ke tudung i, senget x)*dalam ati tatau le kawan2 mak mertuaku cakap ape, uishhh mnantu die ni pakai tudung senget ka* hahaa, but i rase i comey je, bia la senget pom, janji encik suami suke n sayang! ahaaa.tapi Alhamdulillah, sebab sumenye selesai.. 

tade ape yang menarik, melainkan karenah2 kitorang je..if citer penat nak nulih taw..sooo, nantikan je la gambar2 majlisku nnti ye..

salam sume
hepi reading ya! TQ


No comments: