I'm Taken!

Daisypath Anniversary tickers

We are Husband n Wife

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 18, 2011

Hari demi Hari~~

Assalamualaikum~~
hahaha...mesti korang tertunggu kn, mane peginye hari2 yang berikutnya after day 2...muahaha, xdekn..sebabnye, tuan punye blog nih a.k.a saya! malas nak mencorat-coret...gi pom saya nih bukannye orang yang sangat rajin untuk menhapdate blog...huhuuu...aduiii..bile mase lah nak jadi cam fames2 blogger tuh eikk (hanis zalikha) sik menghapdate blog jer...hik3..
okies..juz nak bitaw korang, bahawasanya hari ni dah masuk 18 hari kite berpose...heee..
Pe lagik...(dalam ati dah kire berape ari lagi nak raya) hahaha:) 
sangat xsabar okeh...dah banyak baju beli...(termasuk la baju nak ke opis sebenarnya) baju raye tol2 yang aku nak, xdpt agi...camno nih?? haaa..planningnya..same2 kawan2ku n of coz le En.Tunang saya: Abdul Hafiz Ngah, kamuu follow yerk~ (sebab die pom mau shopping raya jugakk) heee... 
harini~ aku teringin sagngat nak makan Johnnys, maklum le baru baik demam...
xde bende yang boley membuke selera aku sangat..thats y le..ajak2 kawan2ku sekalian
ke Johnnys Alamanda (memandangkan aku kat Putrajaya kan) heee...tp the best Johnnys Restaurant aku penah pegi is at One Utama, Damansara. (of cos la with En.Tunang) hik3..:)
owhhh....k la
...
...
...
jumpe lagi...(mungkin dah lepas raya)..
hahaha..but my target is..hari2 menghapdate blog 
itu pon telah kecundang...
sebabnya..tatau nak tulis pasai pe..
:)
Sayonara~~~~~

No comments: